الکسا

سفارش تبلیغ
صبا ویژن



بنام او که زیباترین نامهاست

با سلام وعرض ادب واحترام.

وبلاگی که هم اکنون از آن دیدن می کنید ازجملاتی است که نه از خودم ونه از موجود دیگری نیست بجز کلام خداوند عزیز وبلند مرتبه که توسط وحی به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) نازل گردیده.

حقیر پس از اینکه معانی آیات قران را خواندم متوجه شدم خدای عزیز تمام نکات را بصورت جامع برای ما فرستاده.

ضمن اینکه آیات عنوان شده آیاتی که من شخصا او نها را خیلی دوست دارم وحیفم امد شما اونا را نخونید.

باور کنید تو قرآنی که طاقچه وکتابخونه تمام خونه ها حداقل یه نسخه ازش هست نکات بسیار آموزنده هست که تاحالا حداقل من حقیر

ازش دور بودم تازه اگر همت میکردم ومحفلی وشرایطی (میخوام اعتراف کنم وطلب رحمت کنم) اینکه قرائتی از آیات وخدا حافظ.

-- برای خودم متاسفم که چرا اینقدر دیر معانی آیات را بهش توجه کردم.(خدا ارحم الراحمینمه وحتما حتما مرا می بخشه)

-- خلاصه اینکه شرایط جور شده ومن معنی آیاتی که خودم اونا را بیشتر دوست دارم در این وبلاگ به اشتراک بگذارم.

از خدا میخوام که همه ما را مورد لطف خودش قرار بده تا بتونیم بهره مفید ولازم را از زندگی

 مون وزنده موندنمون ببریم وآرامش بهمون عطا کنه که سر منشا همه نعمتهاست.


اگه میتونید در این راه برای بهتر شدن وب به من کمک بدید خیلی خوشحال میشم.

شرمنده ساده وصمیمی نوشتم.

بنده کوچک در درگاه الهی خدا اسماعیل اکبری.



   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :11
کل بازدید : 122977
کل یاداشته ها : 108


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ